Livsmod

Livsmod er titlen på en af mine mange arbejdsbøger på mit lille hjemmekontor. Mod på livet er nu som sådan ikke noget jeg mangler, men det er godt at huske på at livet kræver mod i ny og næ.

Dette er min dagbog, det er her tankerne gerne skulle få form og frirum.

Jeg er helt min egen, min mands kone, mine brødres søster og lige fortiden ikke helt min mors datter. Jeg prædiker om søndagen om tro, hverdagsliv og menneskers grundvilkår i lyset af det med Gud. Livet tester alle dele i en vidunderlig cocktail af fryd, frygt og fantastiske oplevelser.

Jeg skriver når mit hjerte skal tømmes, når hjernen står i kaos og følelser op til begge øre, når jeg er trist, når jeg er begejstret, når jeg er forelsket eller ser noget vidunderligt på min vej.

Næste indlæg
Skriv en kommentar

Skriv et svar

