er mor den bedste i verdenen?

nææ ikke i min.

3½ måneds fred var alt hun kunne give. Oven på en barndom af mørke og lange skygger, kulde og tørre tæsk, en tilværelse med et overflødighedshorn af skyld serveret med manipulation og usandheder. En barndom altid på vagt, teenageår fyld af skam og voksen år i evig kamp med livet, bad jeg om ro til at få ryddet op.

3½ måned og jeg tager livsmodet fra hende?

Hvad bilder du dig egentlig ind? Hvem tror du du er? Rettigheder til mig liv? Dem sagde du farvel til da du anden gang tillod din mand at løfte sin hånd over mig. Jeg var 7 da i tog livsmodet fra mig. Jeg er 37 og tager det tilbage!

Det er mit liv!

Næste indlæg
Skriv en kommentar

Skriv et svar

