Efterår

Jeg elsker efteråret, det har jeg altid gjort. Måske er det årstidens selvfølgelighed, måske er det skønheden. Måske er det fordi det på mystisk vis gælder om at nyde det mens det er her, fordi det om lidt er forbi. I dag kan jeg minde mig selv om alt det smukke, igår var jeg ved at gå i stykker.
I går så jeg kun alt det jeg manglede, alt det ingen kunne se i mig.

I dag ser jeg farverne igennem efterårs formiddags disen her i min forstad. I dag tænker jeg at det nok skal gå, så længe jeg løser opgaverne der ligger for.

Konfirmanderne og ugens prædiken om at have tillid, først. Så må det andet komme, når det gør!

Frygt ikke, sagde manden igen og igen og igen.

Næste indlæg
Skriv en kommentar

Skriv et svar

