Tanker jeg tog med hjem.

5 dage i Paris for nu snart 14 dage siden.

Imens jeg gik i regn og efterår tænkte jeg mange tanker. Paris er min første store kærlighed. Følelsen af frihed har aldrig været så stor som når jeg har vandret rundt i byens gader. Denne gang var byen et spejl. Et klokke klart spejl, som viste mig hvad jeg har brugt de sidste 10 år på. Hvor fortabt jeg var sidst jeg vandrede i byens gader og hvordan jeg nu er kommet hjem, til mig selv.

De sidste 7 måneders terapi har båret en frugt, jeg ikke tror jeg turde håbe eller tro på for ti år siden.

Hjemme igen, så falder rutiner, de gamle, de brugte, dem der trænger til et eftersyn frem i klart lys. Nogen gange er det forfærdeligt godt at se det hele en gang til.

 

Tidligere indlæg
Næste indlæg
Skriv en kommentar

Skriv et svar

