Når nu det er lørdag

Når Nu det er lørdag er der visse ting der ikke rigtig er til at komme uden om. Prædikenen til i morgen der ikke er færdig, oprydning rengøring tøjvask og indkøb. Alt i mens jeg erkender at jeg har klokket i det og faktisk er en del af mig bange. Hunderæd når alt kommer til alt, men en anden del af mig prøver at komme overens med at jeg kan ikke ændre det der er sket, jeg kan kun se frem ad og ændre ordrighed og håbe og tro på det bedste. Dualiteten i det står lysende klart for mig, barnet i mig og den voksne om mig og den indre kamp. Skræmmende indlysende og svært at stille ret meget op for.

Men jeg ved der altid er et alternativ, en anden løsning og sjældent er tingene så ringe som de kan blive inde i et barns hoved. Lørdag er svampebob dag, det må være fodring af det indre barn nok..

Skriv en kommentar

Skriv et svar

