Selvterapi i køkkenet

Når nu tankerne køre på højtryk, panikken ligger et eller andet sted og lure og jeg ved jeg ikke kan gøre andet end det jeg allerede har gjort. Så gælder det om at holde mig beskæftiget, så jeg ikke forlader mig på fortidens synder, så at sige. Istedet for at gemme mig og mine katastrofe tanker væk, i mad, i serier, i drømmeverdener, eller overgive mig til katastrofetankernes opslugende og destruerende helvede. Så nyder jeg at prædikenen til i morgen er klar og jeg sysler i køkkenet.

Jeg har sat kaffelikøren, som skal agere + julegave til mine brødre, ind i et mørkt skab. Opskriften fandt jeg her Cafezinho Godt presset af min mands insisteren på snarlig ankomst af chokoladekage, bruger jeg resterne af appelsinerne til at lave denne chokoladekage

og sidst men ikke mindst nyder jeg at jeg stadig kan finde danske æbler i supermarkedet på vestegnen og kaster mig over hendes opskrift på æblegrød

Tidligere indlæg
Skriv en kommentar

Skriv et svar

