Julesalmer, gode idéer og jagten på en opskrift på honningkagehjerter.

Balladen om forstadskirken er gået ind i en ny fase. Jeg glider med strømmen og satser på at glide af. Panikken er for denne gang, under en slags kontrol. Jeg har indledt jagten på  opskriften på verdens bedste julekager, for i år, skal der bages, brases og jules. Jeg tager julen og ikke mindst livet tilbage.

Jule- og nytårssalmerne er på plads, jeg har fået en god idé og håber at få lov til at afprøve gudstjenestens muligheder af til nytår. Liturgisk gudstjeneste, jeg har læst om det. Nu vil jeg afprøve det!

Lægen skældte mig ud, fortalte mig at jeg var på grænsen til en indlæggelse. Hun ville give mig 7 dage til at få mine værdier i rette retning igen, ellers vankede der…. Jernmanglen og det dårlige levertal forklare hvorfor jeg har været så uforklarlig flad og synes de tre kilometer til stationen på cykel var blevet længere og længere den seneste tid. Jeg er ikke bare ude af form og har 20 kg for meget på sidebenene, jeg har blod og jernmangel.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

