I don’t hate mondays

Mandag er præstefridag og måske er det derfor jeg elsker mandage.

Mandage lugter af frihed, hyggelige gøremål, ligge på sofaen og se dårlige serier.

Mandage er mokka på ynglingskaffebaren i City eller hele dage i Pyjamas i forstaden.

Mandage er tid til at se veninderne der også er i kjole og krave.

Mandage er en ny begyndelse, verden er fyldt med muligheder og mandage står de nærmest lidt klare frem.

Mandage er ture til Perchs te hus for at få fyldt lagrene op.

Mandage er også tid til eftertanke og terapi, og det skal jeg i dag.

Mandage burde ikke have det mindste med arbejde at gøre, men det kan ikke altid lade sig gøre, så det skal jeg også i dag.

Denne mandag er der en smuk, gylden og blå himmel over min forstad, den skal jeg ud og nyde i dag. Brrr..

Tidligere indlæg
Næste indlæg
Skriv en kommentar

Skriv et svar

