Fandens også!!

En af de helt hyggelige dele af at læse blogs er at kommentere, også selvom jeg ikke altid har noget lige begavet at sige.

Men noget er drøn galt i blogland, for jeg får ikke lov til at kommentere på rigtig mange af de blogs jeg følger i tykt og tyndt.

Jeg har nu to gange prøvet at kommentere hos hende her, det lykkedes ikke. Hos hende her havde jeg skrevet et langt og rosende indlæg om hvad hendes blog havde betydet for min egen lyst til at lave mad, tanker om mand og ikke mindst tanker om mad, smag og økologi. Fortalt hende at jeg turde mere i køkkenet end for bare ½ år siden og ligefremheden i hendes blog støttede op om projekt bedre mad til mig. For med en spiseforstyrelse i baggagen, så skal der mere end vilje til at få køkkenet til at give mening. Men den kommentar forsvandt i Cyberspace. En af mine all time favorites er hende her både i blogland og i privaten og selvom jeg bare kan ringe hende op og sige Årrrrhhh hvor er den bare lækker og romantisk uden klister den kage, så er det da lidt hyggeligere at kunne blogkommentere. MEN DET KAN JEG IKKE.. og jeg er bare ikke cyber habil nok til at kunne regne ud, hvorfor jeg ikke kan kommenterer som Livsmod fortiden.

Højlydte suk!

På den positive note, det ser ud til at vi er på vej tilbage til byen hvor vi sagde ‘I do’ til hinanden, tilbage i 2009.

Tidligere indlæg
Næste indlæg
Skriv en kommentar

4 kommentarer

  1. Så prøver jeg da lige at lægge en kommentar… Håber det funker?!
    Hvor er det irriterende, at man ikke kan kommentere, jeg kan godt forstå dig!

    Svar
    • Det er open id, delen der ikke vil accepterer mig. Aner ikke hvad jeg skal stille op. Der må googles 😉

      Svar
  2. Wow – det virkede.

    Så vil jeg bare sige hvor er jeg misundelig – ville SÅ gerne til NYC igen efter jeg var der i 2001 (før The Big Bang).
    Og har skiftet om til Bloggers egen kommentarfunktion – kan det være derfor du har probs med kommentarerne?

    Svar
    • Jeg faldt også pladask for NYC, men jeg ER også til storbyer. Paris var min første store kærlighed, Jeg holder også meget af London, men ikke så meget som jeg bare er VILD med New York. Berlin har aldrig fået hold i mig, men jeg overvejer at give den en chance til. Vi kan leje en lejlighed for 2500 om ugen, det er næsten for godt til at lade være 😉

      Svar

Skriv et svar

