I dag er jeg med mit tomrum

Tårene triller ned i morgens kaffe, alt imens minder, tanker, lyde, melodier og toner i et stort samsurium, suser igennem mit hoved her til morgen. Jeg glædes over positive ord, der minder mig om lykkelige barndomsminder, i huset på den anden side af gaden. Der hvor lyset var og der var plads og rum, altid. Indtil hun, da jeg var 19, rev det fra mig, brutalt og selvisk. Men det er en anden historie.

Jeg vil sige tak, til dem der gav mig rum da jeg var barn og intet havde og til dem der i dag, med ord giver plads og rum, til tåre der er en blanding af glæde og intens sorg, og når de frit triller ned af kinderne gør det tomrum historien fra igår efterlod, lidt mindre og lidt mere udholdelig.

Jeg kan mærke at der er flere tåre på vej, og det er ok, i dag er det ok.

Næste indlæg
Skriv en kommentar

4 kommentarer

  1. Hvor er det godt at du får det ud !
    Når huden under øjnene begynder at skalle af alt det vand – så smør creme på og se en go’ tøsefilm. En af mine yndlings er “How to loose a guy in 10 days” eller “Kate & Leopold” med Meg Ryan, der møder en gentleman på tidsrejse fra det 19. århundredes London
    Eller du kan dykke ned i Sherlock Holmes med Robert Downey Jr. og forsvinde helt væk…
    Nu ved jeg ikke, hvordan du har det med chokolade – men en stor portion af slagsen skal der til imens, ihvertfald i mine øjne. Og når du har leet (og grædt?) dig gennem 1½ times sødsuppe, så føles verden en lille smule bedre, det er jeg sikker på. Det er derfor jeg altid vil vende tilbage til knaldromanerne 😛 (www.kindleromantics.com)
    Hilsen Hottie Von Dottie 🙂

    Svar
    • Tro det eller ej, jeg går i køkkenet med en god krimi på lyttebog.

      Men først da jeg var helt færdig med at græde, det tog et par dage.

      Svar
  2. Hvor jeg husker det tomrum. Så meget at jeg næsten fysisk i min mave kan mærke en fornemmelse af, hvordan det nok er at være dig lige nu…………….

    At det er ok, at der er flere tåre på vej, kan være et godt sted at være. Tårerne kan ikke give dig det tilbage, som du ikke fik. Tilgengæld kan de være forløsende og med til at puste smudset væk fra arene i din sjæl.

    Jeg sender dig kærlige tanker

    Svar
    • Tusinde tak Mie.

      Min terapeut sagde til mig at, jo mere man tør være med og i tomrummet, jo mindre og mindre ville det blive.. Interessant!

      Svar

Skriv et svar

