Spring ud!

Det er helt mærkeligt at have påske uden gøremål.

Ikke at der ikke er rigeligt at tage fat på, listen er lang og indeholder blandet andet oprydning i køkkenskabe, konfirmandbunke oprydning, klargøring af altanen, læsning af teologisk lekture, strygning af skjorter, hovedrengøring faktisk over det hele og ikke mindst madlavning af Årstidernes råvare. Men jeg har besluttet mig for at jeg i denne påske ikke skal noget, men kan vælge noget til eller fra. Som her til aften hvor jeg valgte at tage til Hogwards og bekæmpe trehovedet bæster og spille trolmandsskak eller i eftermiddags hvor jeg valgte opvasken fra og en gåtur i forstaden til.

Jeg havde kameraet og mit nye objektiv med mig på vejen. Forstaden er i sandhed sprunget ud!

Nogen stjernefotograf bliver jeg nok aldrig, men jeg satser på at få øvet mig nok så de billeder jeg får med mig hjem fra New York og Washington til september, bliver væsentlig bedre end dem vi havde med hjem sidst.

Tidligere indlæg
Skriv en kommentar

6 kommentarer

  1. Skønne billeder.
    Jeg tror det er sundt at man vælger fra og så kun vælger det til, der giver glæde og dejlighed indeni 🙂

    Svar
  2. Det er også et helt fantastisk objektiv, mit hus er ikke den helt store WaouWaaou, men det duer endnu. Jeg overvejer faktisk at melde mig til et fotokursus, når jeg en dag får råd.

    Det er drøn sundt at vælge, men det kræver en omtanke og et nærvær som man vist skal øve sig på. 😀

    Svar
  3. Rigtig skønne forårsbilleder – det er så dejligt at foråret er over os. Øh… altså bortset fra det snevejr, de har lovet i dag – det må være vejrgudernes forsinkede aprilsnar 😉

    God påske!

    Svar
  4. Ja, jeg havde drømt om at stå i solen på altanen og gøre den forårsklar, men ikke i regn og slud! Men foråret er bare så livsbekræftende, på en ganske sprudlende måde som de andre årstider ikke har!

    Svar
  5. astrid

     /  7. april 2012

    elsker dine billeder de er så livsbekræftigende .. tak smukke

    Svar

Skriv et svar

