24. september 2009 – 4 halve med skyld på.

Værsågod så er der serveret!!

Det kunne hun næsten lige så godt have sagt, og hun bliver ved.. gemt i lange sætninger om kommunikation og fejlkommunikation og man skal da tale om det ord. Får jeg lige et par ekstra til tallerkenen.

bla bla bla… fødselsdag.. bla bla bla.. din bror bliver jo 20.. bla bla bla nu var du der jo ikke da han blev student.. bla bla bla.. han bliver jo ked af det og skuffet.. bla bla bla

Fuck hun må have det skidt! Jeg sagde fra, ikke der i telefonen.. Nu har jeg jo skulle passe på hende, tage hensyn til hende, synes det var synd for hende og tie stille i kølevandet i 36 år, så tager nok lidt tid at nå til næste skridt.. Men jeg skrev en kort mail,

hey muddi

jeg har tænkt lidt over det med kommunikationen.

Jeg havde ikke spurgt dig om du ville med den 4, hvis ikke det betød noget for mig. Ja det er min kirke og det er mit valg, men det var mit forsøg på at delagtiggøre dig. Fejlslagent desværre. Tro det eller ej, så betyder alt det her bryllupshaløj noget. 😉

Når du har det skidt og du er vred, så tror jeg ikke vi skal tale i telefon sammen. Vores telefon samtale i fredags var så ubehagelig, at det tog mig det bedste af weekenden at ryste af mig. Det er ikke et situation jeg har lyst til at stå i igen. Og jeg ved bestemt godt at livet ikke altid er lige happy go lucky..

det var vist de tanker om kommunikation, nu vil jeg gå i seng
kærlig hilsen

hun blev sur.. og skrev på facebook at noget havde ødelagt hendes dag..

En god veninde havde gode ord med på vejen igår i telefonen, jeg skal til at skrive den slags guldkorn ned!

Men jeg har bidt mig fast i ord som at handlinger skal være fremadrettet og noget med at klippe navlestrengen..

Nogen der har en kopi af ‘Cut the cord for dummies’?

På min facebook skal der i dag stå at livet er fuld af udfordringer og velsignelser, og intet af de to kommer af sig selv..

Tidligere indlæg
Næste indlæg
Skriv en kommentar

1 kommentar

  1. astrid

     /  18. maj 2012

    dammm skønne kvinde hvor ville jeg ønske engang imellem jeg kunne tage din mor og ruske godt og grundigt op i hende ….
    du har fortjent så meget bedre end at hun hele tiden får dig til at føle dig … mindre .. skyldig osv …
    JEG elsker dig helt vildt meget og MIT liv ville blive vandvittigt tomt uden dig …

    Svar

Skriv et svar

