Grundlovsdag

Jeg anede ikke det var en national nu lukker vi hele danmark ned dag. Jeg var på arbejde, men jeg er jo så vant til at jobbe når andre har fri. Men min mand var på job, så det troede jeg alle andre også var. Så jeg valfartede til Torvehallerne. Der var lukket. Så til min ynglingsmokka joint, Funders, der var lukket.

Men her er hvad jeg fandt istedet:

Soupernatural er en sikker vinder, når det kommer til sund, billig og økologisk frokost. 60,- for suppe og lækker brød.

Tidligere indlæg
Næste indlæg
Skriv en kommentar

2 kommentarer

  1. Hovedbanegården er så fuld af smukke detaljer.
    Jeg ved ikke rigtig hvorfor, men jeg holder endnu mere af Østerport station.
    De er bygget samtidig, og har bl.a. samme svimlende flotte lysekroner og detaljer i træværk og vinduer, som man bare kan blive ved at se på.
    Prøv engang at gå helt ud i den fjerneste ende af s-togsperronen på Østerport station. Der er det fineste lille blomsteranlæg, næsten en lille park.

    Svar
  2. Ihhh hvor hygsomt. Den ser altså god ud, den suppe!

    Svar

Skriv et svar

