Det har jeg lært af min mor

20120716-084408.jpg

Imens jeg kæmper for ikke at være arbejdsløs om 14 dage og med de tanker og det tomrum der følger med. Så sætter jeg en ny lampe i entreen, som min mand har malet.

At sætte lamper op, lave forlængerledninger har jeg lært af min mor. Det tænker jeg lidt over!

For i årevis har jeg fortalt hende om en masse hun har lært mig, selvom det ikke passede i virkeligheden. Men det var som om hun afkrævede mig at booste hendes plads som en god mor. Hold kæft hvor har jeg lukket meget L… Ud på den galaj!

Men at sætte lamper op det har jeg faktisk lært af hende. Mon der dukker mere op af den slags faktiske lærdomme?

Tidligere indlæg
Næste indlæg
Skriv en kommentar

3 kommentarer

  1. Tænk at du kan sætte lamper op. Det er da fantastisk. Ikke nogen dårlig ting at kunne for vi mennesker har brug for lys. Har vi ikk?

    For bare lyst til at skrive, ååååhhhhhhhh hvor jeg kender din proces. Helt langt ind i mit hjerte. Ja, faktisk i hele min krop…………

    Sender dig kærlige tanker ❤

    Svar
    • Tusinde tak Mie!!

      Jeg sætter også pris på min process, det gør jeg faktisk.

      og jo du har ret, vi mennesker har brug for lys og vi har i sær brug for at kunne tænde lys for andre. Det er meget evangelisk når det kommer til stykket 😉

      Svar
  1. Det sure med det søde « Livsmod

Skriv et svar

