WB

WB skrev vi i chatten, dengang jeg levede i Cyberspace. Det var dengang den virkelige verden var netop det, alt alt for virkelig og gjorde alt for ondt. Så skaffede jeg mig en anden verden, og faktisk også en tredie og fjerde, jeg kunne leve i og være noget i. Det betyder Welcome Back. Det blev brugt hvis man forlod chatten, for en stund, for at lave kaffe, tale telefon, ja tisse såmænd.

Nu WB’er jeg mig selv til mine ord på skrift, dem jeg har i hemmelighed og ikke deler med mange. Jeg er vist tilbage igen, efter en sommer med skriveblokering her og på job, en sommer hvor fortiden har været fremme i skoene, på en god måde dog. Jeg fornemmer jeg har fået slået sløjfer på ender der har mødt hinanden igen efter mange år. Jeg har været ude at rejse, og som altid når jeg er fjernt fra hverdagen, så sker der noget inde i mig. Noget kan ses klare, hvad kan jeg ikke helt sætte ord på endnu, men det er der, lige på tungen.

Jeg har fundet musik til sjælen, tøj til kroppen, mad til maven, grin til livet, sorg i mit hjerte, frygt i mit sind og meget mere de sidste mange måneder. Så på en eller anden måde, så er alting same same, but different.

Næste indlæg
Skriv en kommentar

1 kommentar

  1. Det lyder rigtig dejligt, at du har fundet musik til sjælen og grin til livet. WB!

    Svar

Skriv et svar

