Jeg elsker efterår

Også selvom det regner og jeg skal ud i det, som sagen er lige nu og i skrivende stund. Jeg skal til sundhedsmesse i Øksnehallen, jeg brugte et link som Madbanditten havde lagt på sin blog og fik en fribillet. Det er den slags jeg ikke gør med min mand, altså sundhedsmessen. Han er stadig ikke helt overbevist om at økoæg er bedre end buræg, så herhjemme har vi hver vores æg i køleskabet. Selvom han forleden sagde, må jeg spise et af dine – de smager bedre. Der er altid håb!

Så imens jeg er græsenke, så gør jeg den slags ting, alene!

Mit efterår i år, både det der har været og kommer illustreres ganske godt i dette billede af rodet på mit skrivebord.

Det bliver et spænderne efterår og ganske uforudsigelig, hvilket måske er sundt men også en kende provokerende.

Sidste efterår var jeg i Paris, der er efterårsbladene på det øverste billede taget.

 

Tidligere indlæg
Skriv en kommentar

4 kommentarer

  1. Det lyder spændende med sundhedsmessen – den ville jeg gerne besøge.
    Til dit nederste billede vil jeg sige pøj pøj! Håber alt går godt!

    Svar
    • Tusinde tak Madame, det er også umådelig spændene!

      Messen var en hurtig fornøjelse og en blandet en af slagsen.

      Svar
  2. Også pøj pøj herfra! Og god fornøjelse på messen 🙂

    Svar
  3. TAK Jane, jeg havde desværre alt for travlt med at balancere mellem horderne af menneskerne og stande der var overfyldte, så havde du været der, så havde jeg nok ikke fået øje på dig. 😉

    Svar

Skriv et svar

