Mørke dage

Midt i al det gode, det spændende, midt i al ventetiden og arbejdstiden, så kravler der også en mørk dag op af hatten i ny og næ. Sådan en havde jeg igår, jeg vidste det lige så snart jeg slog øjnene op, at jeg orkede ikke at tage på kursus. Selvom det var et spændende kursus og også en god mulighed for at networke i mit nye stift, så meldte jeg fra med forklaringen at jeg havde meget arbejde. Det har jeg også og jeg har haft meget lange dage på kontoret i selskab med julesalmer og tjenester. Så samvittigheden plagede ikke da jeg valgte at tage mig en omsorgsdag.

Jeg sad i min I love New York pyjamas og uldsokker hjemmestrikket af veninden med det talent, det meste af dagen her i vores forstadshjem. Jeg fik set et par afsnit af Band of Brothers og så fik jeg hæklet disse dimser. Jeg fik ynket mig selv lidt og grinet af mig selv lidt også og så fik jeg drukket en masse grøn te fra Perchs.

I dag har jeg det bedre og glæder mig til min første børne gudstjeneste i den nye kirke – jeg skal fortælle historien om englen der nægtede at synge. Jeg kan den med stemmer 😉

Tidligere indlæg
Skriv en kommentar

2 kommentarer

  1. sådan en dag skal der også være plads til engang imellem. Og så har man det som regel meget bedre bagefter 🙂

    Svar
    • Ja det var præcis det jeg havde og jeg fik hæklet og hæklet og hæklet og det var så fantastisk! Jeg var egentlig helt stolt af at jeg ikke overhørte den mørke dag og bare knoklede videre og deru’a. 😀

      Svar

Skriv et svar

