Der er ro

 Mit smukke københavn i efterårssolens smukke gyldne skær.

Inden i mig her til morgen. Terapien gav plads til min vrede overfor min mor og jeg ved nu hvilken hylde min mor skal placeres på. Der sker heldigvis så meget andet spændende og banebrydende i vores liv herhjemme nu, at hun kommer ikke til at fylde ret meget. Der er jo blot en sms i en lang linje af kontakt med trusler, gråd, og skyld og det preller af. Jeg skal nok klare mig – hun går glip af så meget.

Forhandlingerne om at blive udstationeret er sat igang, tilbudet vi fik var godt – spørgsmålene de fik tilbage var mange. Så noget tyder på at det ikke længere helt er et spørgsmål om vi skal afsted, men hvornår og hvor hurtigt vi kan forlade DK.

Tidligere indlæg
Skriv en kommentar

3 kommentarer

  1. Wow, et helt vidunderligt billede!
    Det er meget spændende, at I skal udstationeres! Og det glæder mig, at du har fundet den rette hylde, som din mor skal placeres på.

    Svar
  2. Ida!

     /  23. november 2012

    Det ender med, at du bliver ligeså voksen som jeg 😉

    Svar
  3. Jeg ved ikke helt hvor meget jeg skal takke dig for dine ord til mig idag. Jeg er så rørt ❤
    Jeg har aldrig prøvet noget lignende!! Og du gav mig virkelig noget!

    Svar

Skriv et svar

