Be-gavet? Eller bare 4 uger til termin

Eller bare bepakket?

pakke 2

Pakkerne ankommer i lidt strøm, Ja PostDanmark har faktisk leveret til døren, uden skader eller sure miner. Andre er ankommet med GLS på den lokale tankstation, det er virkelig smart! Oven i at jeg i sidste uge satte ind på en shopping slutspurt for at få de sidste ting til baby ankomst klar, så er der jo udsalg i børnetøjsbutikkerne på nettet. Det betyder at jeg har sparet 70% på sengetøj til junior dynen, når det om en 4 mds tid bliver tid til den og sommerjakker til til næste sommer, med 60% besparelse. Selv synes jeg det er mægtig smart, men egentlig så vil tiden vise det. For jeg har sjusset mig frem til størrelsen, taget Nevø 2 som målestok.

Pakke 1

Ammebluser fra England kom med den nederste kasse, to skal tilbage igen, for de er med slimming effekt og jeg tror bestemt ikke jeg vil synes NOGET der strammer NOGEN steder er sagen, når først lillepigen er kommet ud. Pokkers, for Ammende kvinder i Danmark er heller ikke større end en str. 44 (go figure). I kassen oven over her er et skumlegegulv som jeg har bestilt hjem fra England, PVC frit, godkendt til børn under et år og med Zoo dyr. Listen med ting der skal hentes og gøres svinder langsomt ind, lige nu går debatten på hvilken farve pedalspanden skal have, og størrelsen naturligvis og om vi skal have nye senge.

Jeg trænger til en ny seng, jeg har sovet i den seng de sidste 6 år, i rigtig mange forskellige vægtklasser, men rigtig mange nætter over 130 kg og det sætter sine spor både på sengen og også min ryg. Min mands seng er knap så slidt, han har kun et vægtudsving på 5-6 kg, trælst at slås med – men det går ikke rigtig ud over sengen på samme måde som 60+ kg.

4 uger til termin, om jeg er klar? Jep, er det korte svar!

 

IMG_3610

 

Tidligere indlæg
Næste indlæg
Skriv en kommentar

1 kommentar

  1. Jaaaaaaa 🙂 Det lyder jo fantastisk med tilbud!
    Jeg håber ikke, at hun bliver større end forventet så 😛
    Hvaaaaaa, må man ikke godterne uden kassen? 😉

    Svar

Skriv et svar

