Under ombygning!

IMG_3716[1]Burde der stå i panden på mig i disse dage. Det er ikke fordi der er mangel på store tankestrømme, naturligvis mest om det at blive mor, familie og være kone, ansvarlig og projektleder. Men det er som om at før der er orden på sagerne, ting lagt i deres rigtige kasser. Altså helt fysiske kasser i reolen, så er der ikke ro til at få tankerne på ‘papir’.

Det er hyggeligt, det her før barsel noget jeg læser en klog bog om aftenen og spiller songpop på iPhonenen. Jeg bestiller de sidste ting, ja der bliver ved med at dukke lidt op, på nettet og jeg flytter rundt på tingene i Lillepigens hjørne. Om natten kvitterer hun med at møve sig længere ned i bækkenet, som hun skal, men hold fast det gør nas. 

Jeg mangler ikke meget, Vi mangler ikke meget – vi er vist så klar som man kan blive, i hovedet og i huset.

IMG_3712[1] -Når jeg lige har fået købt den der dims og får den lagt i rette kasse og måske også tømt hovedet for tankerne der hober sig op.

Skriv en kommentar

1 kommentar

  1. Det må være dejligt at være i denne fase af redebyggeri, hvor du gør alt klar til jeres baby og det nye liv.

    Svar

Skriv et svar

