Ikke alt handler om baby

IMG_3744[1]Der er også tid til at nyde en alene frokost på en af mine absolutte ynglings caféer inde i byen.

IMG_3742[1] og at dele en Paradis isboks med min mand, er der også ren ego i. Vi deler også is til hans fordel, jeg kan ikke spise så meget is af gangen. Min operation virker stadig effektivt her 4½ år efter, så der er ingen grund til at presse citronen! Men sjovt nok, så havde jeg ferskensorbeten (den yderst til venstre) helt for mig selv. De tomme pladser i boksen, er hans.

 

Tidligere indlæg
Skriv en kommentar

1 kommentar

  1. Dejlige måder at forkæle sig selv på – jeg elsker også både is og cafébesøg.

    Svar

Skriv et svar

