Rytmer

20130812-075008.jpg
Min elskede mand er efter barsel og ferie i en måned lige gået ud af døren, træt og lettere opgivende har han sat dig på cyklen for at køre afsted. Lille A har bøvlet højlydt siden kl. 4 i morges og jeg tror at jeg først nu har fået hende til at sove. 7-9-13

Vi finder vel en rytme med tiden, hende og jeg. Med og uden søvn. Lige nu er der ikke meget mere mønster i hende end at hun skal hjælpes til at sove, og at hendes far er bedre til det end jeg.

Jeg ved ikke hvad der er mest skræmmende, at skulle være alene med hende 10 timer dagligt eller at nætterne går hårdt ud over min mand. 7 timer i træk, kan jeg ikke love ham de næste mange år.

Vi finder ud af det; siger han opgivende og lukker sig lidt mere inde i sig selv.

Den der lukken inde ting, er jeg rigtig dårlig til. Men mon ikke vi også finder ud af det?

Om lidt skal jeg lulle min datter i søvn, så vi kan få lidt bege to!

Tidligere indlæg
Næste indlæg
Skriv en kommentar

Skriv et svar

