Mangler hænder

20130914-052046.jpg

Jeg savner min blog, tid til at få hældt hovedet tomt og mærke alt det der er, lidt af gangen.

Mit hoved er som en hovedvej af tankestrømme, følelser, oplevelser som flyder i et virvar uden stoplys. Men jeg har sjældent mere end en hånd fri af gangen og der skal altså lidt mere end wordpress app’en til at fordre et tankeflowdertømmerhovedet.

Men mon ikke lille A lærer at bo lidt mindre på sin mor med tiden? Og mon ikke moderen til den tid så savner baby der sover tungt på brystet..

Tidligere indlæg
Skriv en kommentar

2 kommentarer

  1. Måske kan du gøre brug af en diktafon? Eller er det mærkeligt? Det er vel slet ikke det samme som at skrive….man kan jo ikke se ordene og koble sammenhængen på samme måde.
    Hååååber du får afløb på tankerne på en eller anden måde.
    Jeg kan godt forstå, at du savner bloggen. Den savner også dig 🙂

    Håber baby-tid med Lille A er lige så fantastisk, som jeg forestiller mig. Den er sikkert mere, hehe….

    Masser af knus!

    Svar
    • Jeg har prøvet mig med en diktafon, især fordi de bedste prædikener dukker op når jeg er på farten, det bedste formuleringer og alt det der giver mening og når jeg så rammer en pooter, så er tankerne blevet til øhh bøø.. og noget. Men det er som om det ikke virker helt rigtigt på den måde. Det er kun lykkedes mig én gang at gå fra det talte ord til det skrevne med succes.
      Der er noget forløsende over at skrive og se ordene skabe form for øjnene af mig.

      Svar

Skriv et svar

