Midt i alt det store

20130923-114212.jpg
Er der også de små ting!

Som at få hænderne fri til at pakke sommertøjet sammen og vintertøjet ud. Som at gennemgå kurve og kasser med make-up og cremer.
Som at drømme om tid til at stryge en skjorte, ligge en smuk make up og få klippet håret fra ammepage til smart og lækkert.
Som at få tid til at tage et langt bad, og alligevel ende med at amme iført håndklæder.
Som at sende manden til golf med gutterne og stadig finde tid til at støve make-up kassen af og sorterer og mindes.

Selvom jeg savner at komme ud af pyjamasen, så ville jeg ikke bytte mit sovende barn i armene væk for noget!

Næste indlæg
Skriv en kommentar

1 kommentar

  1. Ja sådan er det, og du beskriver det så fint. Nyd endelig tiden med lille barn – jeg synes, det gik alt for hurtigt med min søn 🙂

    Svar

Skriv et svar

