Balancen

20130925-084236.jpg
Efter 2 1/2 md i sofaen, med brysterne fremme og med fuld udsigt til hvordan sommer blev til efterår, dog uden at kunne mærke vindens susen eller regnens dråber. Så trænger jeg til at komme ud af min pyjamas og ud af døren. Men at finde balancen mellem hvor meget lille A kan klare uden at hendes sove mønster bliver alt for spoleret og at jeg bliver ‘fængslet’ i hovedet, viste sig at være en smule tricky. I sidste uges smukke vejr blev vi indendørs for at få ro på efter lidt for meget ud aktivitet. Roen hjalp og et mønster tager form og igår kørte farmor os på langelinje for lidt luft, sol og shopping. Det er nemlig der Noa Noa outlettet holder til og jeg synes deres baby tøj er skønt!
Men udsigten og turen i solskin var nu det bedste.

20130925-090921.jpg

20130925-090938.jpg

20130925-090953.jpg
Jeg elsker København på alle tider af året, men efteråret er min ynglingsårstid.

Tidligere indlæg
Næste indlæg
Skriv en kommentar

Skriv et svar

