Så gik der tid med det …

… vi fik noget at bruge tiden til.

Jeg tror det var tøsedrengene der sang det i 80’erne.

Tid er ikke en egentlig mangelvare, jeg er god til at huske på at nyde den og vigtigt, tage det som det kommer. Men jeg mangler tid alene. Bare en time om dagen for mig selv, til en kop kaffe i ro, til at få noget af tankevirvaret ud af hovedet, til at gå i bad – hvilken forjættende tanke at kunne gå i bad bare hver 3. dag.

Men det sker ikke før min nu 6.5 måneder gamle datter lærer at sove for sig selv.

Før jeg går i selvsving med mængden af frustrationer over at jeg føler mig mere og mere fastlåst i en uløselig situation. Så var dagens erinde, et løfte om at blogge hver dag i februar. Et billede, en linje – nogle gange flere. Men hver dag skal målet være.

Så kan jeg altid kaste op over at jeg endnu engang sidder med en sovende datter i armene, fastlåst til at se endnu en ligegyldig fodboldkamp og at det står bøjet i neon at aftensmaden endnu engang bliver rugbrød – fordi min mand ikke kan indtænke, og udfører madlavning i vores fælles liv… En anden god gang 😁

Næste indlæg
Skriv en kommentar

Skriv et svar

