Et øjeblik

20140205-220821.jpg
Sådan kan det føles, når ungen kastes i mine arme og en anden siger: jeg går i seng – det er ok ik?

Sjovt nok er det aldrig mig der kan gå i seng med en bog og sige, du kommer bare ind når ungen er klar..

Det er aldrig mig der har 20 min for mig selv alene. For så kan vi jo gøre det sammen, eller jeg kan gøre lidt praktisk… Og hvorfor skal han altid serviceres? Kunne han ikke ind i mellem selv lige hente det saftevand inden babyen skal hoppes i søvn i hans arme, lidt proaktivitet her tak!

Tidligere indlæg
Næste indlæg
Skriv en kommentar

1 kommentar

  1. Et sundt liv

     /  6. februar 2014

    Taler I sammen du og din mand? Altså om de vigtige ting som f.eks. Denne problematik? Jeg har skrevet det før, men det lyder som om han ikke helt har opdaget at han er blevet far…

    Jeg tror dog også at du skal passe på ikke at falde ned i en offerrolle, hvor det er synd for dig at du aldrig har tid til dig selv. Overlad barnet til faderen og tag et langt bad. Eller lad være med at lave en masse ting når han bader og putter – tag lidt ved lære af din mand og flad ud på sofaen hvis det er det du har brug for. Så kan I sammen lige ordne de ting som skal laves bagefter.

    Venlige tanker til dig
    Mette

    Svar

Skriv et svar

