Der er så stille nu

20140214-133144.jpg

Er det Lis Sørensen eller Søs Fenger der sang det i en 80’er slager?

Men det passer meget godt, her i vores hjem lige nu. Alle lydene udenfor, fejemaskiner, flyvemaskiner, og fredagsglade forstadsfolk trænger ind i min stilhed.

Lille A sover på altanen og jeg sidder med benene oppe. Dog uden jeg sådan for alvor ved helt hvad jeg skal gøre af mig selv.

Måske skulle jeg skrive en liste over alt det jeg kunne gøre og så bare blive siddende lidt endnu.

Skriv en kommentar

1 kommentar

  1. Så smukt – livet er intenst, når man har et lille barn.

    Svar

Skriv et svar

