Shopping

20140216-181306.jpg
Dankortet gløder – hvad skal jeg ellers lave, bænket til hjemmet og pilatesbolden?

Dog, så bruger jeg ikke penge jeg ikke har. Jeg giver sjældent fuld pris for noget og så nyder jeg den frihed det er at kunne købe det jeg har lyst til eller brug for.

Givet er det, at de fleste indkøb er til lille A, eller hendes far. Men ikke i denne weekend! Jeg har købt mig selv en ny telefon, en lækker lille gul iPhone 5C. Ikke siden vores ferie i USA har jeg brugt så mange penge på mig selv på én gang, men det føles godt.

For der var en gang hvor det ikke ville have kunnet lade sig gøre. Der var engang hvor min økonomi lignede det kaos jeg havde inden i og uden om mig. Sådan er det ikke længere.

20140216-182515.jpg

Lidt til lille A blev det nu også til på gårsdagens tur i fields. Og der er 25% ekstra på nedsatte Noa Noa tøj i dag på en af ynglings webshopperne, så uden tøj og sko ender hun nok ikke… ❤️

Næste indlæg
Skriv en kommentar

Skriv et svar

