Mission februar

20140309-092024.jpg
Jeg ville blogge hver dag i februar måned, jeg sagde det højt og skrev det også ned. Det var egentlig lidt af en mission jeg havde givet mig selv, for min blog havde ligget brak det meste at 2013. Egentlig ikke fordi mit behov for at skrive var forsvundet, men tiden blev brugt på så meget andet og når jeg ser tilbage, så var der ikke rigtig plads til reflektion og navlepilleri – særlig længe af gangen.

Tiden har jeg stadig ikke, sådan føles det, men jeg fandt da 24 små huller i hverdagen til at skrive indlæg i februar. Hvor jeg misunder de mødre hvis børn har lært at sove for sig selv og af sig selv. 8 md uden at kunne ligge lille A fra, ret længe af gangen, er meget længe og ind i mellem er jeg frygtelig slidt.

Og afmagten er total!

Heldigvis overskygger den daglige glæde og lykke det meste.

Også selvom der ikke ligger en løsning på problemet der.

Tidligere indlæg
Skriv en kommentar

Skriv et svar

