Der er igen tid til tanker

foto

og små glimt af tid til at få dem formuleret.

Der er også tid til et ‘wake-up’ call og tid til at drømme om mere.

Der er tid til veninder, snak og dybde.

Der er tid til skænderier, uenigheder og terapi

Der er tid til at se film, flettet ind i hinanden på sofaen.

Mit barn sover faktisk rigtig godt og alene og mit job giver mig plads til at ånde og trække vejret, helt uden at jeg skal have dårlig samvittighed over at bruge arbejdsdagen på tøjvask og pletfjerning.

Alting har sin tid, siger jeg i kirken. Lige nu føles det som min tid.

Tid til mig, tid til at være mig, tid til at være mor.

 

 

Tidligere indlæg
Næste indlæg
Skriv en kommentar

2 kommentarer

  1. Hvor er det dejligt at læse – glædelig sommer!

    Svar

Skriv et svar

