Ferietid

20140729-224812-82092965.jpg

Er er ikke meget af her i forstadslivet. Et år på barselsdagpenge efterlader ikke meget optjent ferie. Heldigvis så har præsteriet fem søgnedage man kan benytte sig af, også som vikar. De to af dem har jeg brugt i denne uge til at tage på miniferie for lille A og jeg, hos familie på den sjællandske nordkyst.

Lille A havde en fest, med sand, strand, have og Fuglebad med mere vand. Blomsterkrukker og familie der synes at hun var vidunderlig.

Jeg nød mødet med barndommens ferieland og samtaler med min mors søster om hvad der var, det der er og det der kunne blive til noget.

Jeg elsker at jeg har familie der vil mig, men det er svært. Der er vante roller og de er ikke altid lige gode for mig. Der er dog også så meget nyt, at der er rum for forandring.

Eller måske er jeg bare ikke en familie person? Måske er det for tideligt at blive indlemmet på ny, eller for sent?

I alle tilfælde så er der meget at tænke over, meget at fordøje og meget at være taknemmelig for.

Skriv en kommentar

Skriv et svar

