Årsdag passeret og glemt.. godt eller skidt?

foto (1)

Ét indlæg blev det til i August, nogle gange så spørger jeg mig selv hvorfor jeg dog stadig holder fast i bloggen. Jeg skriver ikke rigtig nok til at have følgere, faste altså. Ikke længere, jeg er ikke online i blogland ofte nok til at kunne kalde mig rigtig fast følger af dem som jeg faktisk følger. Så hvorfor opretholder jeg egentlig Livsmod, når nu jeg egentlig kunne modtage årets pris som den mest fraværende blogger. 

Faktisk så fraværende at WordPress havde skrevet til mig og ønsket mig tillykke med 3 års dagen for oprettelsen af livsmod, for 15 dage siden og jeg har ikke ænset det overhovedet.

Jeg holder fast, fordi det at blogge er en del af mig, en del af mit liv og har været det i mange år nu. Jeg holder fast fordi jeg ind i mellem stadig har brug for mod i livet. Jeg holder fast fordi bloggen er min dagbog, det eneste der faktisk er helt mit eget. Jeg holder fast fordi en dag, et sted lige om hjørnet, så vil der blive flere ledige stunder til at få skrevet tanker, spørgsmål og udfordringer ned.

For jeg har stadig en masse at slås med, terapi, følelser om livet uden en mor, selvom jeg har en mor. Familien, dem der er der stadig og dem der forsvandt. Jeg har stadig en masse ord om alt det jeg ser, oplever og mærker på min krop, i mit liv og tilværelse. 

Som Mor
Som Kone
Som Kvinde
Som Præst
Som Veninde
og som så meget meget mere.

Min tid er bare en anden, den er blevet mere kostbar – for helt ærligt, hvor god min blog end er for mig, hvor meget jeg end nyder og har brug for at skrive virkeligheden ned, så er der nu noget i mit liv som jeg nyder mere og har mere brug for og som har brug for mig, min tid og min fulde udelte opmærksomhed.

Og dét er bare SÅ fedt!

Tiden med lille A er fantastisk og jeg bytter den faktisk gerne ud med det skrevne ord, kommer tid kommer ord!

Tidligere indlæg
Næste indlæg
Skriv en kommentar

6 kommentarer

  1. Ina

     /  2. september 2014

    Smukt formuleret ❤
    Det er dejligt, at du holder fast.
    Jeg elsker at læse det, som du skriver.
    Dine ord er meget værdifulde….
    Hellere hjertefyldte og tilstedeværende indlæg – end masser af ligegyldigheder bare for at skrive et eller andet 🙂

    Svar
  2. Ina

     /  2. september 2014

    Og tillykke med 3 års dagen 😉 😀

    Svar
  3. Stort tillykke med årsdagen for bloggen og godt du holder ved! Jeg elsker dine ord og tanker og er glad for at du nedfælder dem, så sådan nogle som mig kan finde trøst, ro og eftertænksomheden frem, når vi læser med. Så tak fordi du stadig blogger 😀

    Svar

Skriv et svar

